Jdi na obsah Jdi na menu
 


SERVIS

Felt virtue carbon 2012 ltd-servis zadní kyvky

Servis zadní kyvky FS biků se nevyplácí opomíjet.Špatný chod ložisek,nebo jejich kousnutí vede k nerovnoměrným silám a dochází k destrukci kyvky.Ložiska pracují většinou ve velmi malé rotaci,což jim taky zrovna neprospívá.Je nutno zamezit vniknutí zejména vody do jejich útrob.Ty se vyplatí po sezoně po sejmutí prachovek řádně vyčitit(isopropyl) a namazat kvalitní ložiskovou vazelínou.Tak se zabrání jejich brzké smrti.Pak následuje jejich vylisování a výměna.To může být u karbonových rámů menší oříšek.

Další na řadě jsou kluzné pouzdra v tlumičích(22,2mm/Ø6mm).Zde časem taky dojde k vůlim a je třeba celou sestavu čepu/pouzdra vyměnit.Kdy ten čas nastane lze jednoduše zjistit tak,že tlumič za čep uchytíme do svěráku.Tlumič se v čepu/pouzdru musí otáčet ztuha zcela bez vůle.

Servis ramena equilink-foto:

1,Povolení a vyjmutí dvou M5 šroubů ramena equilinku.

2,Vytlačení obou čepů a následná očista.

3,Sundání acetylových podložek a následná očista.

4,Důkladná očista čtyřech kluzných ložisek(DU Bushing 1008) a prostoru mezi nimi

5,Natlačení maziva mezi ložiska,následné vsunutí namazaných čepů a vložení do zadní kyvky.

6,Vložení M5 šroubů,pojištěných Loctice 242 a dotažení na 3Nm.

 

Servis hlavních čepů

1,Povolení hlavních čepů M6 inbus,12mm plochý klíč na přidržení matice čepu.

2,Vyjmutí čepů a podložek mezi rámem a ložiskem.

3,Jehlou vyjmouty prachovky valivých ložisek a domazány,popř,vyčištitěny  a domazány hustým mazivem.

4,Opětovné složení,dotažení čepů na 20Nm a pojištění závitů čepů Loctite 242.

Servis tlumiče RS Monarch RT3

Očista vzduchové komory a její promazání:

....

 

 

 

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA